بزرگترین مرکز واکسیناسیون شهر دماوند با حضور جمعی از مسئولان در محله جیلارد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۸۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 22 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مرکز جدید واکسیناسیون کرونا شهرستان دماوند صبح امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان در سالن هلال احمر واقع در محله جیلارد شهر دماوند راه‌اندازی شد.

امام جمعه دماوند، فرماندار دماوند، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار دماوند، سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در این مراسم حضور داشتند.

مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهر دماوند به منظور تسریع در روند واکسیناسیون و رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده است.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در راستای خدمات‌دهی موثرتر و ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در شهرستان دماوند، تزریق واکسن برای مردم شهرستان با بالاترین سرعت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به این منظور با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، ایجاد دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای دماوند و رودهن مدنظر قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مقدمات احداث این مرکز در شهر رودهن در روزهای گذشته آماده شد و آغاز به کار کرد.

حیدری تصریح کرد: در شهر دماوند نیز با توجه به پیش‌بینی سالن هلال احمر و نیاز به آماده سازی آن، با تاخیری چند روزه نسبت به رودهن آغاز به کار کرد و تجهیز آن توسط شهرداری‌‌های تابعه، شبکه بهداشت و درمان، دستگاه‌های خدمات‌رسان، هلال احمر، بخشداری و به ویژه شهرداری دماوند انجام شد.

وی بیان کرد: در این خصوص شاهد تعامل، همدلی و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد کرونا شهرستان بودیم تا شرایط بهتری برای ارائه خدمات‌ به مردم شریف شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان دماوند در خصوص آخرین آمار تزریق واکسن کرونا به ساکنان دماوند گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسینه شدند که 80 درصد از این جمعیت دُز اول و 20 درصد هم هر دو دُز را دریافت کرده‌اند.

حیدری در پایان ابراز امیدواری کرد با آغاز فعالیت این پایگاه تجمیعی، واکسیناسیون روزانه در دماوند به بیش از دوهزار نفر برسد و این شهرستان یکی از شهرستان‌های باشد که تزریق واکسیناسیون کرونا برای همه افراد را در نزدیک‌ترین زمان به پایان برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار