فرماندار دماوند:
فرماندار دماوند با اشاره به ایجاد دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای دماوند و رودهن گفت: روند واکسیناسیون کرونا در دماوند تسریع خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 22 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی حیدری، پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بهره‌برداری از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای سلامت دماوند که با حضور حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان، ابوالفضل حلیم زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، غلامرضایی، سرپرست شهرداری، آرمودیان مقدم، رئیس شورای شهر دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز امروز و با هدف تسریع در روند تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و حفظ سلامت شهروندان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شد.

حیدری گفت: در راستای خدمات‌دهی مؤثرتر و ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در شهرستان دماوند، تزریق واکسن برای مردم شهرستان با بالاترین سرعت در دستور کار قرار گرفته است و به این منظور با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، ایجاد دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای دماوند و رودهن مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: مقدمات احداث این مرکز در شهر رودهن در روزهای گذشته آماده شد و آغاز به کار کرد و در شهر دماوند نیز با توجه به پیش‌بینی سالن هلال احمر و نیاز به آماده سازی آن، با تأخیری چند روزه نسبت به رودهن آغاز به کار کرد و تجهیز آن توسط شهرداری‌های تابعه، شبکه بهداشت و درمان، دستگاه‌های خدمات‌رسان، هلال احمر، بخشداری و به ویژه شهرداری دماوند انجام شد.

فرماندار دماوند عنوان داشت: در این خصوص شاهد تعامل، همدلی و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد کرونا شهرستان بودیم تا شرایط بهتری برای ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان فراهم شود.

حیدری گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسینه شدند و امیدواریم با آغاز فعالیت این پایگاه تجمیعی، واکسیناسیون روزانه به بیش از دوهزار نفر برسد و یکی از شهرستان‌هایی باشیم که تزریق واکسیناسیون کرونا برای همه افراد را به پایان برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار