غلامرضا جانقربان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم امروز دارفانی را وداع گفت.
کد خبر: ۹۸۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ 20 August 2021

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جانقربان،معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ظهر امروز جمعه بیست و نهم مردادماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

مرحوم جانقربان از مدیران با سابقه شهرداری قم به مدت ۳۵ سال در سمت‌های مختلفی به زائران و مجاوران حرم حضرت فاطمه معصومه (س)خدمت کرده بود.

او از سال ۹۴ در کسوت معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم مشغول به فعالیت بوده و پیش از آن هم در سمت‌هایی مانند معاون خدمات شهری و مشاور عالی شهردار قم، به شهر کریمه اهل بیت (س) خدمت کرده است.

مرحوم جانقربان همچنین در سطح کلان در سمت‌هایی مانند قائم مقام قرارگاه سازندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قائم مقام شهردار منطقه ۱۲ تهران فعالیت کرده بود.

او پس از ۳۵ سال تلاش و فعالیت اجرایی در واپسین روز‌های خدمت خود به سر می‌برد که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اندکی پیش از بازنشستگی دار فانی را وداع گفت.

متن پیام تسلیت نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

متن پیام احمد امیرآبادی فراهانی،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم به این شرح است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

«کلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ»

خبر درگذشت مهندس غلامرضا جان‌قربان موجب تاسف و تالم گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خادمین شهرداری قم و خانواده محترم و مکرم آن مرحوم، غفران واسعه الهی و علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

ان شاءالله با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام محشور باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار