نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد.
کد خبر: ۹۸۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 19 August 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام تسلیت محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بدین شرح است:

"السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابداً ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم ... "

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان در تداوم اعصار، تجسم اعلای وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلی گاه ایمان و تجلی کعبه در میقات خون است.

نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

به راستی که عاشورا، فریاد‌های شورگستر پیامبران را دوباره در گوش‌های سنگین فرود آورد و برای همه اعصار و زمان‌ها بر فراز قله رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

فرا رسیدن ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و با وفای ایشان و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را حضور مردم خداجو، حق طلب و شریف استان ایلام تسلیت عرض نموده و امید است عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله (ع) در این روز‌های پرسوز و ماتم، مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود.

در پایان از یکایک مردم مومن و معتقد استان ایلام می‌خواهم در آئین‌های سوگواری خود، با هدف تامین سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم و هیئات‌ها، دقت نظر ویژه داشته باشند و سلامت خود و جامعه را در اولویت قرار دهند تا ان شاءالله این ویروس منحوس برچیده شود./ع

بیشتر بخوانید:

دکتر محمد کریمیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار