آزاد حکمت:
مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: از آنجاییکه بخش قابل توجهی از امکانات و تجهیزات مخابراتی در دسترس همگان قرار دارد، فعالین رسانه ایی و اجتماعی بنا به ریزبینی در حرفه و تخصص شان در ترویج، حفظ و صیانت این امکانات تحت عنوان اموال عمومی نقش تاثیرگذاری دارند.
کد خبر: ۹۸۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ 13 August 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به وجود کیوسک تلفن‌های همگانی در اماکن عمومی، دکل‌ها و دیگر تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان افزود: فعالین رسانه ایی و اجتماعی در صورت مشاهده هرگونه آسیب به تجهیزات از سوی سارقین، افراد سود جو و یا به واسطه رویداد‌ها و حوادث غیر مترقبه به عنوان دوستداران اموال عمومی می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی، مجموعه را در جریان قرار دهند.
وی با اعلام اینکه نگهداری و حراست از تجهیزات مخابراتی توسط مردم فهیم استان، شرایط پایداری ارتباط مطلوب را درهمه حال به دنبال دارد اظهارداشت: امکانات مخابراتی و خدماتی قابل ارائه بر این بستر متعلق به همه آحاد جامعه است که امیدوارم در این راستا بیش از پیش با مخابرات منطقه تعامل و همراهی داشته باشند.
وی ضمن یادآوری تعبیه کیوسک تلفن‌های همگانی مخابرات دراماکن عمومی خاطر نشان ساخت: این کیوسک‌ها به عنوان یکی از قدیمی‌ترین وسایل مخابراتی در پادگان ها، بیمارستان ها، زندان‌ها، پایانه‌های مسافربری و خیابان‌ها با ویژگی مقرون به صرفه بودن در اختیار مردم قرار دارد.
حکمت افزود: درحال حاضر بیش از ٢ هزار کیوسک تلفن همگانی در سطح استان نصب و راه اندازی و امکانات آن بروزرسانی شده است که مردم می‌توانند به راحتی و با هزینه کم ازآن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: قابلیت شارژ مجدد کارت‌های تلفن‌های همگانی از جمله مزایای چشمگیر این کارت‌های اعتباری به شمار می‌رود که با استقبال مردم روبرو است.
وی همچنین به تعداد قابل توجه سایت‌ها و دکل‌های مخابراتی موجود در استان در حوزه‌های تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا اشاره کرد و گفت: از پیمانکارانِ ادارات خدمات رسان، رانندگان وسایل نقلیه عمومی و در کل عموم شهروندان حین انجام حفاری و فعالیت‌های روزانه خود، خواستار توجه بیشتر در صیانت و حفاظت از تجهیزات زیرزمینی و هوایی مخابراتی شد.
وی در پایان تلاش فعالین رسانه ایی و اجتماعی با مخابرات منطقه را قابل تحسین دانست و همراهی آن‌ها را ارج نهاد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار