جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده، کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۸۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 13 August 2021

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در حین کنترل خودرو های عبوری از مسیر ارتباطی بیجار - قیدار به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی، خودروی کامیون به ظاهر حامل بار یونجه پرس شده را به مقر نیروی انتظامی انتقال داده و پس از تخلیه بار در بازرسی از آن تعداد ۷۳۴ دستگاه کارتخوان، ۵۵ دستگاه ساعت مچی هوشمند اپل، ۱۹ دستگاه ماینر (استخراج اغرز دیجیتال)، ۲۳ دستگاه کارت ترافیک، سه دستگاه هارد، ۶ دستگاه مادربرد و ۲۸۲ ثوپ کاپشن به کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: برابر نظر کارشناسان ذیربط، ارزش این میزان محموله قاچاق کشف و ضبط شده، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

خانی پور تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و بر اساس وظایف ذاتی پلیس با پدیده قاچاق و عاملان آن بدون هیچ اغماضی و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.


منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار