مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از پایان واکسیناسیون افراد شاغل در آرامستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 12 August 2021

به گزارش تابناک قم، علی اکبر رحیمی،مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم که در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا سخن می‌گفت با اشاره به برخی فضا‌های شناسایی شده از سوی شهرداری قم برای راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون بیان کرد: یکی از این فضاها سوله‌ای در بلوار یادگار امام (ره) است، ضمن آن که شهرداری قم برای اختصاص فضا‌های دیگر در مناطق مختلف شهری نیز آماده است و از این امر حمایت خواهد کرد.

او با قدردانی از پایان واکسیناسیون افراد شاغل در سازمان آرامستان ها از آغاز واکسیناسیون افراد شاغل در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم همچنین عنوان کرد: واکسیناسیون فعالان دیگر شهری مانند پاکبانان زحمتکش و دیگر گروه‌ها و اقشار پُرخطر نیز در دستور کار قرار دارد.

همچنین در این نشست یونس عالی پور،معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم نیز از آغاز بازرسی‌ها از مساجد و هیئت ها سخن گفت و اذعان کرد: مشکلی با هیئت‌های بزرگ و شاخص در قم وجود ندارد.

او با ابراز رضایت از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مساجدی که مراسم عزاداری خود را در فضای باز برگزار می‌کنند، مطلوب است.

عالی پور ادامه داد: البته نگرانی‌هایی درباره روز‌های آینده و افزایش جمعیت عزاداران در مراسم‌ها و احتمال ازدحام بیشتر وجود دارد، اما امیدواریم با نظارت ها، عزاداری‌های امسال نیز به خیر و خوشی به پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار