رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این جزیره ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر را در شهرک صدف دستگیر کردند.
کد خبر: ۹۸۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 10 August 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، سرهنگ سید مسعود میرحسینی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در اجرای طرح رعد پنج با هدف کشف اموال مسروقه و برخورد با سارقین و خرده فروشان مواد مخدر با استفاده از توان عملیاتی نیروهای کلانتری ۱۲ این پلیس ۱۰ نفرسارق دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، چهار دستگاه موتور شارژی ، دو دستگاه پمپ آب و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف گردید و اموال مسروقه به صاحبان آن عودت شد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: در این طرح سارقی که با پوشش لباس یک مجموعه خدماتی از مشاعات ساختمان ها سرقت و یک سارق مغازه و فروشگاه ها هم دستگیر شدند که افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ میر حسینی از مردم خواست: برای پیشگیری از سرقت مشکلات و فروشگاه ها نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام و موارد مشکوک را از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از طریق سامانه ۱۱۰ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به درخواست های پلیسی مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار