رئیس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت از ۸ روز پیش خبر داد و اعلام کرد: تاکنون ۷۰ درصد از کارکنان این شرکت واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۸۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 08 August 2021

 

به گزارش «تابناک تهران» از اعلام روز یکشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه طی ۸ روز گذشته بیش از ۷۰ درصد کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه واکسینه شده‌اند گفت: همزمان با کارکنان شرکت؛ همکارانمان در سازمان پایانه ها و پارک سوار ها و سازمان تاکسیرانی نیز واکسینه شده اند.

وی همچنین از واکسیناسیون نزدیک به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از رانندگان تاکسی طی ۸ روز گذشته در مرکز واکسیناسیون شرکت مترو خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها نیز در این مرکز واکسینه شده اند.

نظری خاطرنشان کرد: در روزهای آینده وارد فاز واکسیناسیون پیمانکاران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه می شویم و طبق برنامه ریزی تا پایانه هفته فاز اول واکسیناسیون کارکنان شرکت به اتمام می رسد.

به گزارش ایرنا، واکسیناسیون کارکنان حمل و نقل عمومی پایتخت از هفته گذشته آغاز و در این طرح رانندگان ناوگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار