رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:
رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با اشاره به اینکه روزانه ۹۰ نفر مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری موقت می‌شوند گفت: ۳۵ درصد از بستری موقت های کرونایی دماوند از تهران هستند.
کد خبر: ۹۸۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 07 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مسعود مسلمی فرد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روزانه ۹۰ نفر مبتلا به بیماری کرونا در درمانگاه بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری موقت می‌شوند اظهار داشت: حدود ۳۵ درصد بستری شدگان موقت کرونایی بیمارستان دماوند از تهران هستند.

مسلمی‌فرد با بیان اینکه در حال حاضر ۳ بخش در بیمارستان بسیار فعال هستند گفت: در بخش اورژانس مراجعات بسیار است و بیماران با شدت بیماری مراجعه می‌کنند و درمانگاه دی کلینیک نیز تزریق داروهای کرونا و دیگر داروها را عرضه می‌کند و روزانه حدود ۸۰ تا ۹۰ نفر مبتلا در این درمانگاه بستری موقت می‌شوند.

وی افزود: افراد روزانه توسط پزشک معاینه می‌شوند و سیر بیماری هر روز در پرونده نوشته می‌شود و اگر نیاز به بستری داشته در بیمارستان می‌مانند و روزانه به طور متوسط ۱۴۰ نفر سی تی اسکن انجام می‌دهند، تا قبل از کرونا متوسط تعداد سی تی اسکن در ماه حدود ۹۰ تا ۱۰۰ مورد بود اما اکنون روزانه این رقم حدود ۱۴۰ مورد شده است یعنی طی یک روز به اندازه یک ماه این خدمت را انجام می‌دهیم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند عنوان داشت: حدود ۳۵ درصد بستری موقت ها در این بیمارستان خود اذعان کرده‌اند که به علت هزینه‌های بالا در تهران مراحل درمان را در دماوند طی می‌کنند از این رو حجم بار بیماران افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار