مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: احداث دو درمانگاه تأمین اجتماعی به صورت دو شیفت در شهرستان دماوند مصوب شده که با واگذاری زمین در اسرع وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ 03 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، داریوش پناهی‌زاده روز سه شنبه طی نشستی با مسئولان شهرستان دماوند که با هدف بررسی موضوع واگذاری زمین با هدف ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای دماوند و رودهن در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: در شرق استان تهران تنها یک درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان فیروزکوه وجود دارد که سالیان قبل احداث شده بود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: در حال حاضر تعداد ۳۲ هزار نفر بیمه‌شده در دماوند و ۴۸ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش تأمین اجتماعی در رودهن هستند.

وی ادامه داد: به دلیل گردشگرپذیر بودن شرق استان تهران و سرریز جمعیت به این مناطق، در سالهای آتی شاهد افزایش رشد جمعیت و به تبع آن، رشد تعداد بیمه‌شدگان خواهیم بود.

پناهی زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه احداث دو درمانگاه تأمین اجتماعی به صورت ۲ شیفت در شهرستان دماوند مصوب شده که با واگذاری زمین در اسرع وقت در دستور کار قرار خواهد گرفت که در درمانگاه‌ها و مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی، خدمات در بخش بستری و سرپایی رایگان خواهد بود.

معافیت ۱۰۰درصدی پرداخت هزینه بستری مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در بیمارستان دماوند
سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در شرق استان تهران تنها یک درمانگاه در شهرستان فیروزکوه دارد که با پیگیری های صورت گرفته، احداث دو درمانگاه در دماوند و رودهن تصویب شد که با واگذاری زمین از سوی شهرداری‌ها و راه و شهرسازی این مهم اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس توافق بین وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان تأمین اجتماعی، مقرر شد مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی بالای ۶۵سال در موارد بستری از پرداخت ۱۰۰ درصدی هزینه در مراکز تأمین اجتماعی معاف شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این امر از اول مردادماه در بیمارستان سوم شعبان دماوند اجرا شده و تلاش ما بر این است که این موضوع به همه مستمری‌بگیران تعمیم داده شود.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز گفت: ایجاد این درمانگاه‌ها ضمن توجه به کاهش هزینه‌ های درمانی می‌تواند سرعت بیشتری به خدمات‌دهی نیازهای مردم شریف شهرستان دماوند ببخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار