رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛
رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند از آغاز واکسیناسیون برای ۱۴۰۰ نفر از فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: روزانه ۲۶۰ دوز واکسن برای شاغلین در مدارس دماوند تزریق می شود.
کد خبر: ۹۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 02 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهرداد پور فتحی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۱۴۰۰ نفر فرهنگی که در ابتدای مهرماه با بازگشایی مدارس وارد کلاس‌ها باید بشوند، واکسینه می‌شوند و این واکسیناسیون برای همه معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی خواهد بود.

پور فتحی گفت: مربیان مراکز پیش دبستانی نیز واکسینه می‌شوند و هر کسی که در حوزه آموزش و پرورش فعالیت دارد نوبت اول واکسن را دریافت خواهد کرد و نوبت‌دهی فرهنگیان را در اولویت واکسینه است و فضای مناسبی برای واکسن در نظر گرفته شده است.

وی عنوان داشت: انشالله از امروز تا یکشنبه هفته آتی نوبت اول واکسیناسیون به پایان خواهد رسید تا نوبت دوم آن در شهریورماه انجام شود و با این اقدام فرهنگیان برای سال تحصیلی آماده شده و تعداد کاربران را جهت تسریع در اجرای این امر افزایش داده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش دماوند بیان داشت: نوع واکسن برای معلمان و فرهنگیان، از نوع «برکت» و «سینوفارم» است و روزانه ۲۶۰ نفر از شاغلان در مدارس دماوند دوز اول واکسن را دریافت می‌کنند و از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در جهت انجام این امر نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار