فرمانده سپاه کربلای مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن بیان اینکه عده ای به دنبال تضعیف افکار انقلابی هستند ، خواستار توجه قشر نخبه به این مهم شد.
کد خبر: ۹۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 20 September 2015
به گزارش تابناک مازندران سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در دیدار یگان‌های نیروهای مسلح مازندران  با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: اکنون نیز در صحنه جنگ هستیم و همواره نیروهای مسلح در دفاع از کیان و ناموس خود آماده ایم چرا که عداوت دشمن نسبت به مردم ایران کم نشده است.
وی با اشاره به بیداری همیشگی برای حفظ ایران اسلامی، گفت: طی دو سال اخیر برخی افراد تلاش دارند تفکر انقلابی را تضعیف کنند و این موضوع باید مورد توجه افراد نخبه قرار گیرد.
بابایی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک موجود آگاه، ناظر و بینا و متوجه اطراف در داخل و خارج است، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه بسیار اثرگذار و چراغ راه برای سپاهیان بوده است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه هدف از گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به مفهوم بیدار بودن در برابر توطئه‌های استکباری است، افزود: با این اقدام جلوی نفوذ فکری، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن به کشور را خواهیم گرفت.
در ادامه این مراسم ناخدا علی باران چشمه نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان نیز گفت: تا قبل از انقلاب، نیروی دریایی در ایران نداشتیم و افسران دریایی با مستشاران غربی فعالیت دریای می‌کردند.
وی افزود: تاسیس دانشگاه علوم دریایی در نوشهر مقارن با جنگ تحمیلی در سال 59 بوده که نخستین دوره دانشجو را در سال 60 گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار