با کشف ۲ محل غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، ۲۲ ماینر غیرمجاز دیگر درسطح این استان جمع‌آوری شد. این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، برق حدود ۱۱۰ خانوار را مصرف می‌کند که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکل‌های زیادی در شبکه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۶ 12 July 2021

به گزارش تابناک قم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: با کشف ۲ محل غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، ۲۲ ماینر غیرمجاز دیگر درسطح این استان جمع‌آوری شد.

مهدی آهنین پنجه اظهار داشت: با هوشیاری بازرسان مناطق و کارشناسان حراست و همراهی عوامل قضایی و انتظامی، ظهر روز جاری بیستم تیرماه، ۲۲ ماینر غیرمجاز دیگر، توسط شرکت توزیع نیروی برق قم، کشف و جمع آوری شد.

وی یادآور شد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، برق حدود ۱۱۰ خانوار را مصرف می‌کند که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکل‌های زیادی در شبکه توزیع می‌شود.

آهنین پنجه افزود: شهروندان در صورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به‌سامانه پیامکی حراست این شرکت ۳۰۰۰۲۹۰۱۳۲ اطلاع رسانی کنند تا در خصوص شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها به‌پایداری بیشتر شبکه برق به‌ویژه در ایام تابستان کمک شود.

سرقت نافرجام عامل قطعی برق قسمتی از منطقه باجک قم شد

بنا بر اعلام اداره حوادث و فوریت های شرکت توزیع برق قم ساعت هشت امروز مورخ ۲۰ تیرماه سارق و یا سارقان با هدف سرقت شبکه، کابل ۲۰ کیلوولت محدوده فرهنگیان سه را قیچی کرده اما خوشبختانه موفق به‌سرقت کابل نشده بودند و این اتفاق عامل خاموشی بخش‌هایی از این منطقه در قم شد.

در همین رابطه به‌محض اطلاع اداره حوادث و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق قم، اکیپ های مانورچی و تعمیراتی این شرکت بلافاصله به‌محل اعزام شدند و در ساعت ۹:۴۵ توانستند با مفصل‌بندی و ترمیم شبکه، مشکل را برطرف و برق مشترکان را متصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار