مجری برنامه‌های ورزشی صدا وسیما مرکز کرمانشاه گفت حمایت‌های مدیر کل صدا و سیمای کرمانشاه در بحث ورزش ستودنی است.
کد خبر: ۹۷۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 11 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه امیر همایون دولتشاهی با اشاره به نگاه ویژه مدیرکل صدا وسیما به عرصه ورزش به واسطه اینکه خود از پیشکسوتان ورزش کشتی به حساب می‌آیند و شناخت مناسبی از کم و کیف ورزش کرمانشاه دارند، اظهار کرد: صدا و سیمای کرمانشاه همواره در تلاش است تا زمینه را برای انعکاس فعالیت‌های تمامی زحمت کشان و قهرمانان ورزش استان فراهم آورد.

 مجری برنامه‌های ورزشی شبکه زاگرس تصریح کرد: در جلسات برگزار شده با توفیقی معاونت سیما و فرهاد شیری تهیه کننده برنامه تلاش کردیم در برنامه‌های ورزشی شبکه زاگرس با اعمال تغییرات محتوایی و فنی، کیفیت برنامه‌ها را بالا ببریم تا علاوه بر نقد و بررسی زوایای ورزش استان و انعکاس نظرات هم استانی‌های عزیز در خصوص ورزش، زمینه مشارکت و انعکاس دیدگا‌های مختلف علاقه‌مندان به ورزش و مخاطبین عزیز را در برنامه بوجود آوریم.

وی ادامه داد: استفاده بهینه از حضور کارشناسان امر و ارتباط موثر با فدراسیون‌های ورزشی جهت پیگیری مطالبات به حق جامعه ورزش کرمانشاه در برنامه یکی دیگر از مواردی است که در دستور کار برنامه سازان قرار گرفته است.

همایون دولتشاهی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های ورزشی سعی خواهیم کرد فعالیت‌های ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان زحمت‌کش و پرتلاش کرمانشاه به نحو مطلوبی به سمع و نظر مخاطبین عزیز برسد و در راستای ارتقاء ورزش کرمانشاه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: تغییرات در راستای بهتر شدن کیفیت برنامه با حمایت مهندس امیری مدیر کل محترم صدا و سیما و همکاران حوزه معاونت تولید سیما قطعاً تاثیرات مثبتی در رشد و توسعه ورزش کرمانشاه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در کنار استفاده از کارشناسان خبره تعامل با ورزشی نویسان عزیز که در این عرصه قلم فرسایی میکنند نیز مد نظر تهیه کننده و کارگردان برنامه خواهد بود.

همایون دولتشاهی بیان داشت:واقعیت اینست که مفهوم ورزش را نباید به تحقق بخشیدن اهداف صرفا رقابتی محدود کرد، چرا که ورزش از نگاه اجتماعی و فرهنگی در کرمانشاه و بین مردم عزیز این دیار دارای مفهوم بسیار غنی و گسترده‌ای است و ورزش در تاریخ گرانسنگ استان کرمانشاه دارای یک بار فرهنگی و ارتباطی ارزشمند در غنی ساختن تعامل میان انسان‌ها بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار