نماینده مردم شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعی برق باید عادلانه و براساس برنامه دقیق و مشخص و با اعلام قبلی انجام شود، گفت: برق مشترکان خانگی نباید بیش از حد مجاز قطع شود.
کد خبر: ۹۷۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 08 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «علی رضایی» ، با اشاره به نارضایتی مردم حوزه انتخابیه از قطعی‌های مکرر آب و برق در این روز‌های گرم تابستان، اظهار داشت: موضوع قطعی برق به یکی از مسایل مهم و حساس جامعه تبدیل شده که باید برای مدیریت آن برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش بارش و افزایش دما در وضعیت بحرانی قرار داریم و دولت باید تدابیر لازم جهت مدیریت وضع موجود و به خصوص آبرسانی به روستا‌ها در مردادماه سال جاری اتخاذ کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر کشور در شرایط خشکسالی بسیار شدید قرار گرفته است، تصریح کرد: وزیر نیرو اعلام کرد این میزان از خشکسالی در ۵۲ سال گذشته بی سابقه بوده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: قطعی‌های برق به علت خشکسالی، کاهش نیروگاه‌های برقی - آبی، افزایش مصرف و گرمای هوا با چالش‌های مختلف در کشور بوده که موجب شده مردم ما در شرایط مناسبی نباشند.

رضایی تاکید کرد: زمان‌بندی‌های مناسب در قطعی برق نظر گرفته شود و باید تمام دستگاه‌های اجرایی حداکثر امکانات را به کار گیرند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیران آب و برق در راس سیبل انتقادات قرار گرفته اند در حالی که این قطعی‌های آب و برق به علت خشکسالی و افزایش چندبرابری گرما نسبت به سال‌های قبل بوده و باید مردم همراهی کنند تا از این دوران سخت نیز عبور کنیم.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار