معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن درخواست از مردم برای مراجعه بر اساس نوبت‌دهی گفت: واکسیناسیون بر اساس نوبت‌های اعلام شده انجام خواهد شد لذا افراد از مراجعه بی‌نوبت خودداری کنند.
کد خبر: ۹۷۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 05 July 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: عبدالرسول همتی  با اشاره به شایعاتی که درباره عدم تاثیرگذاری واکسن در فضای مجازی وجود دارد، گفت: برخی واکسن‌ها پلتفرم‌های مشابهی دارند بنابراین تزریق آنها در دو دز مشکلی را برای فرد ایجاد نمی‌کند.

وی بابیان اینکه برخی افراد که واکسن سینوفارم را تزریق کرده‌اند، می‌توانند در دز دوم واکسن برکت را تزریق کنند، خاطرنشان کرد: این دو واکین به دلیل پلتفرم مسابه می‌توانند بجای هم تزریق شوند.

معاون به اشت دانشگاه تاکید کرد: این موضوع راجع‌به همه انواع واکسن صادق نیست.

همتی در ادامه درباره وضعیت واکسن در استان فارس گفت: در هفته جاری تزریق دز دوم سینوفارم به افراد بالای ۷۰ سال را ادامه می‌دهیم، همچنین برخی افراد جامانده که نوبت تزریق واکسن‌شان رسیده اما تا کنون مراجعه نکرده‌اند نیز واکسینه می‌شوند.

وی افزود: برخی افراد مبتلا به بیماری‌های خاص نیز واکسن نزده‌اند که در این هفته واکسینه خواهند شد.

این مقام مسئول از رسیدن محموله جدید واکسن تا اخر هفته جاری خبر داد و گفت: با رسیدن حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار دز واکسن در اواخر هفته، تزریق گروه سنی بالای ۶۰ یا ۶۵ را آغاز خواهیم کرد.

وی ضمن درخواست از مردم برای مراجعه بر اساس نوبت‌دهی گفت: واکسیناسیون بر اساس نوبت‌های اعلام شده انجام خواهد شد لذا افراد از مراجعه بی‌نوبت خودداری کنند.

برچسب ها: واکسن ، فضای مجازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار