مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از کشف ۴۱ دستگاه ماینر در راستای مانورهای سراسری کشف دستگاههای استخراج غیرمجاز رمز ارز در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 03 July 2021

مهندس دادگر در خصوص کشف ماینرهای غیر مجاز یادشده ضمن تشکر از همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) دراطلاعات سپاه استان و همکاری فرماندهی محترم انتظامی استان و فرماندهی و عوامل محترم پلیس اقتصادی استان اعلام نمود که با تلاش و پیگیری همکاران شرکت تعداد ۴۱ دستگاه ماینر از یک واحد مرغداری کشف و ضبط شد.
وی توان دستگاه های مکشوفه را 82 کیلووات عنوان کرد و افزود: مصرف برق دستگاه های فوق معادل مصرف برق حدود 140 خانوار میباشد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین بیان کرد: با احتساب موارد فوق تا کنون تعداد ۳۸۷ مورد ماینر غیر مجاز در استان کشف شده که مجموع قدرت آنها نزدیک به ۸۶۰ کیلووات میباشد.
دادگر ضمن تشکر از همراهی وهمکاری دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و فرماندهی انتظامی استان گفت: موارد کشف شده صورتجلسه و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات محترم قضایی گردید.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همچنین اظهار داشت، محدودیتهای تولید برق ناشی از کمبود آب در نیروگاههای برق آبی موجبات دغدغه برای تامین برق پایدار مشترکین، مراکز درمانی، مراکز برگزاری کنکور و ... را فراهم نموده و سو استفاده از انشعابات برق برای استخراج غیرمجاز رمز ارز، تخلف بوده و علاوه بر مصرف بالای برق که در ایام بحرانی فعلی مشکل عمده ای می باشد، موجب ایجاد نوسان و افت ولتاژ در شبکه و بروز خسارت و مشکلات به ویژه برای مشترکین همجوار می گردد.
دادگر در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی هم استانی های گرامی تقاضا می نماییم تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از استقرار دستگاه های رمز ارز غیر مجاز(ماینر) با شماره ۶- ۳۲۴۰۰۵۸۵ -۰۵۶ تماس تا با حفظ محرمانگی از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار