معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از آماده باش کامل و خدمت رسانی32 اکیپ عملیاتی شرکت توزیع برق استان برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 01 July 2021

هادی منصوریان صبح امروز در حاشیه بازدید از اکیپ های عملیاتی مستقر در محل های برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت:در حال حاضر با توجه به افزایش دما و مصرف بالای برق در کشور و با توجه به همزمانی کنکور سراسری تمامی اکیپ‌ها و گروه های عملیاتی این شرکت در حال آماده باش کامل است.
وی بیان کرد: به منظور تامین برق پایدار و مستمر همچنین جهت امادگی کامل و واکنش به موقع در صورت بروز اختلال در شبکه، گروه های عملیاتی این شرکت در قالب 32گروه و 38 دستگاه خودرویی و 11 دستگاه مولد بحران در حال آماده باش است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی افزود: هماهنگی های لازم با مراکز برگزاری کنکور انجام شده و تعدادی از گروه های مذکور در محل برگزاری آزمون سراسری مستقر هستند.
منصوریان همچنین افزود: در این راستا همچنین تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق در روزهای قبل از برگزاری آزمون سراسری اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم از قبیل بررسی شبکه ها، پست ها و لوازم اندازه گیری در محل برگزاری آزمون توسط نیروهای این شرکت برای تداوم پایدار برق صورت گرفته است.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت در پایان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق از مشترکان خواست به منظور حفظ و کمک به آرامش فرزندان عزیزمان در زمان کنکور با صرفه جویی در مصرف برق، نیروهای صنعت برق را در پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار