تابناک-مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از سرمایه گذاری و تامین اعتبار این بانک در 36 طرح بزرگ و متوسط استان هرمزگان با ارائه تسهیلاتی به میزان 113 هزار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در طول دولت تدبیر و امید در سراسر کشور 13 میلیارد و 800 میلیون دلار تسهیلات ارائه شده است که منجر به اشتغالزایی مستقیم بیش از 74 هزار نفر شده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 30 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تلاش هستیم با استقرار صرافی، کارگزاری و لیزینگ در هرمزگان خدمات جانبی به تولیدکنندگان و مردم استان هرمزگان را افزایش دهیم.

وی افزود: بانک صنعت و معدن از ابتدای دولت تدبیر و امید 36 طرح متوسط و بزرگ را در هرمزگان تامین اعتبار کرده است که از این پروژه ها 31 طرح تاکنون به بهره برداری رسیده است که فولاد مادکوش یکی از این طرح ها بود که اخیرا به بهره برداری رسید.


مهری بیان کرد: 5 طرح دیگر در حال اجرا است که بزرگترین آن نیروگاهی است که با 220 میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت و معدن در حال اجرا است.


مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور تصریح کرد: در مجموع 113 هزار میلیارد ریال تسهیلاتی است که به این 36 پروژه در استان هرمزگان تخصیص داده شده و پرداخت شده است و از این رقم 551 میلیون یورو و مابقی ریالی بوده است.


وی عنوان کرد: امید داریم با تامین اعتبار پروژه های جدید شاهد رشد و توسعه ی صنعتی و معدنی استان هرمزگان باشیم.


مهری تاکید کرد: در سراسر کشور سال گذشته حدود 270 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم و در دولت تدبیر و امید 13 میلیارد و 800 میلیون دلار تسهیلاتی بوده است که در بخش صنایع و معادن کشور پرداخت کرده ایم و حدود 680هزار هزار میلیارد ریال هم تسهیلات ریالی ما بوده است.


وی خاطرنشان کرد: مجموعه ای حدود 74 هزار شغل با پرداخت این تسهیلات در صنایع بزرگ و متوسط شغل ایجاد شده است و 5 هزار و 500 شرکت این تسهیلات را دریافت کرده اند.


انتهای پیام/865

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار