معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به اضافه شدن به شهرهای قرمز گفت: علاوه بر دماوند و فیروزکوه کارمندان دولتی اسلامشهر و بهارستان هم با ۳۰درصد ظرفیت فعال باشند.
کد خبر: ۹۷۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 30 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری مهر، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به افزوده شدن به شهرهای قرمز در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان‌های اسلامشهر و بهارستان نیز به لیست شهرهای قرمز که قبلاً فقط دماوند و فیروزکوه بودند اضافه شده است.

عباس پاشا با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا وضعیت کارکنان در شهرهای قرمز باید به صورت ۷۰ درصد ظرفیت باشد گفت: کارمندان دستگاه‌های دولتی در اسلامشهر، بهارستان، دماوند و فیروزکوه به دلیل وضع قرمز باید فقط با ۳۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران بیان داشت: با توجه به استمرار وضع نارنجی کرونایی در استان تهران، کارمندان نهادها و دستگاه‌های اجرایی خدمات ضروری با ۷۰ درصد و غیرضروری با ۵۰ درصد ظرفیت باید به صورت حضوری سرکار حاضر شوند که شهر تهران نیز در وضعیت نارنجی می‌باشد.

وی عنوان داشت: عدم اجرای مصوبات نقض قانون بوده و تخلف محسوب می‌شود و اولویت استفاده از دورکاری کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای و مادران باردار و دارای فرزندان خردسال هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار