فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت مزدای حامل ۲۰ دستگاه مبدل برق قاچاق به ارزش تقریبی۶ میلیارد ریال در عملیات پلیس در اتوبان "اراک-قم" خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 28 June 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در یک برنامه ریزی عملیاتی یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل بار قاچاق را در حین تردد در مسیر اتوبان اراک- قم شناسایی و متوقف کردند.
این مقام انتظامی یادآورشد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن موفق به کشف تعداد ۲۰ دستگاه مبدل برق خارجی قاچاق و فاقد هرگونه معتبر گمرکی شدند.
وی ارزش تقریبی محموله کشف شده را برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی،۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا افزود: نیروی انتظامی همچنان بر اساس وظیفه ذاتی خود با قاچاقچیان کالاهای خارجی که از مهمترین موانع رونق تولید در کشور هستند، مقابله کرده و تا رسیدن به آرمان مطلوب خود، از تمامی ظرفیت های موجود دراین زمینه بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار