مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با همکاری شبکهٔ قرآن و معارف سیما پانزدهمین طرح 1455 را از امروز الی 12 شهریور ماه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۷۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ 26 June 2021

حجت‌الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با همکاری شبکهٔ قرآن و معارف سیما پانزدهمین طرح 1455 را از امروز الی 12 شهریور ماه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: طرح 1455 با شعار «قرآن امید و زندگی» و با هدف انس با قرآن و معرفی و شناسایی نخبگان قرآنی برگزار می‌شود.

این مسؤول افزود: رشته‌های جشنواره اعم از فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، گرافیک(طراحی پوستر) و محصولات چند رسانه‌ای(فیلم موبایل از تلاوت و مفاهیم آیه، عکس نوشت، کلیپ یا نماهنگ) هستند.

رمضانی اظهار کرد: علاقمندان هر هفته با محوریت یک آیه یا عبارت قرآنی و در ۲ بخش جشنواره و مسابقهٔ پیامکی به شماره 300004444 می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزانه به 10 نفر منتخب جوایز ارزنده‌ای(هر هفته 2 میلیون ریال) اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: ائمهٔ جماعات و اساتید نیز می‌توانند به‌صورت حضوری یا در فضای مجازی نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و تفسیر و تبیین آیات به‌صورت هفتگی اقدام نمایند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: گروه‌های سنی مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat و یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند برای شرکت در جشنواره وارد سامانهٔ بچه‌های مسجد شده و رشتهٔ مورد علاقهٔ خود را ثبت‌نام و آثار خود را بارگذاری کرده و از 300 امتیاز در سامانهٔ فهما برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار