استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: افزایش اعتبارات استان قزوین در سایه همدلی و وفاق اتفاق افتاده است و باید این اتحاد روز به روز در بین دولتمداران استان و نمایندگان مجلس افزایش یابد.
کد خبر: ۹۷۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 26 June 2021

هدایت الله جمالی پور روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان قزوین، اظهار داشت: از ماه های نخست حضور در استان قزوین متوجه نقص بودجه استان شده و احساس کردیم که با این بودجه و اعتبارات نمی توان بسیاری از اقدامات را انجام داد.
وی افزود: برای برطرف کردن این نقیصه، بسیاری از افراد متخصص در این زمینه وارد شدند و با تلاش صورت گرفته در سال های اخیر توفیقاتی حاصل شد.
این مسوول گفت: تغییر بودجه در سازمان برنامه و بودجه کار بسیار سختی است و روزی که استان قزوین ایجاد شده است بسیاری از شاخص ها اشتباه ثبت شده بود که همین مهم مشکلات را افزایش و قدرت چانه زنی را کاهش داد.
جمالی پور اضافه کرد: در این مدت به صورت سالانه به دنبال اثبات منطقی و عقلانی شاخص ها در استان قزوین بوده ایم که نتیجه آن افزایش اعتبارات استانی در بسیاری از زمینه های مختلف شده است.
وی اظهار داشت: اصل این است که خدمتی برای مردم استان قزوین انجام شود و این که چه کسی کار را انجام داد زیاد مهم نیست و باید با یک اقدام جمعی موجبات توسعه استان قزوین را فراهم کنیم.
این مسوول گفت: در بحث بودجه، مجموعه مدیریتی استان قزوین تلاش کرد و نتیجه این همکاری و هم افزایی ارتقای عددهای بودجه در استان قزوین است، البته تا شرایط مطلوب راه زیادی وجود دارد و باید برای سال بعد تلاش بیشتری برای اصلاح و مناسب سازی شاخص ها صورت گیرد.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه در اعتبارات هزینه ای سعی شده عدالت به نحو احسن اجرا شود، افزود: در زمینه بودجه فرمانداران باید مطالبات مردم را دسته بندی کنند و براساس اولویت های موجود به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم و هزینه کرد اعتبارات لازم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار