تابناک-همزمان با هفته قوه قضاییه ، رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان ضمن حضور در گلزار شهدای بندرعباس با آرمان های امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.
کد خبر: ۹۷۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 25 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛همزمان با هفته قوه قضاییه ، رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان ضمن حضور در گلزار شهدای بندرعباس با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره) تجدید میثاق و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام نمودند.

همچنین رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان با قرائت فاتحه و اهدای گل، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی برای ارواح طیبه شهیدان علو درجات را مسئلت کردند.

در جریان این مراسم ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم حضرت آیت اللّه دکتر بهشتی (رضوان اللّه تعالی علیه) و شهدای ۷ تیر ۱۳۶۰ اظهارداشت : شهدا بالاترین گوهر وجودی خویش را در راه حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی نثار کردند و به همین واسطه شهدا رمز عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند .

علی صالحی با اشاره به لزوم اکرام و احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: بقای اسلام ، انقلاب و ایران مرهون خون شهدا است و بی تردید پیشرفت و توسعه کشور تنها با الگو برداری و ادامه راه شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز محقق خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه تأکید کرد: درک اهداف و تداوم راه شهدا رسالت خطیر مردم و مسئولین است. 

وی گفت: در حال حاضر انتظار شهدا از ما این است که امانتدار خوبی برای آن‌ها باشیم و به همین جهت رسالت خطیری در عرصه های مختلف به ویژه اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه داریم که امید است در سایه الطاف الهی و سعی و تلاش خالصانه همه همکاران ، این وظیفه مهم به نحو احسن به سرانجام برسد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی بر حسب قانون و سیاست‌های کلی نظام در برابر خانواده معظم شهدا و ایثارگران تکالیفی دارد تأکید کرد: در همین راستا لازم است معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان با اتخاذ تمهیدات لازم شرایطی را فراهم سازد تا در قالب دستور العمل ویژه ای ضمن پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه قضایی ، این عزیزان بتوانند به سهولت از تمامی حقوق و مزایای قانونی خود بهره مند شوند.

علی صالحی تصریح کرد: دادگستری کل استان هرمزگان آمادگی دارد با هماهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقویت معاضدت قضایی ، این امکان را برای ایثارگران و خانواده های آنها فراهم سازد که مشکلاتشان در حدود موازین قانونی به صورت ویژه بررسی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار