رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛
رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 25 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از نیمه سنگین بودن ترافیک در محور فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: به دلیل افزایش سفرها از شهرهای مختلف استان تهران هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده دماوند هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در رابطه با اوضاع ترافیکی محور هراز نیز گفت: در این محور نیز در مسیر رفت و برگشت تردد روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است و محورهای شمشک - دیزین نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: در محور امام رضا (ع) نیز ترافیک به صورت عادی در جریان است، اما در محدوده تهران به پاکدشت تراکم خودروها کمی بیشتر می‌شود.

کهریزی در ادامه با اشاره به اینکه رانندگان باید ایمنی سفر و تردد در جاده را بر تعجیل در سفر و زود رسیدن به مقصد ارجح بدانند، گفت: رانندگان و مسافران باید در صورت خستگی در جای امن خودرو خود را متوقف کرده و به استراحت بپردازند تا از بروز هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری شود امیدواریم مسافرین با رعایت نکات و توصیه‌های لازم سفری بی خطر تا رسیدن به مقصد داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار