هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه گفت در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» نامگذاری شده تلاش برای کمک به تولید و رفع موانع از اهداف بسیار مهم است که مدیران موظف به اجرای این برنامه‌ها هستند.
کد خبر: ۹۷۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 24 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" اظهار كرد: مديران بايد تلاش كنند كه تصميمات در داخل خود استان گرفته شود نه اينكه براي حل مشكلي به دنبال اتخاذ تصميم از مركز باشند.

وي وظيفه مديران را پيگيري و جديت براي ايجاد شغل، كار و رفع مشكلات عنوان كرد و بيان داشت: خوشبختانه استان كرمانشاه داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي بسيار خوبي براي توسعه و شكوفايي است لذا از اين ظرفيت ها بايد براي ايجاد شغل و كار جوانان استفاده كنيم و با اتخاذ تصميمات راهبردي و اثرگذار به دنبال ايجاد بسترهاي مهم براي توسعه باشيم.

استاندار كرمانشاه افزود: نامگذاري سال ها نشان از درايت و دورانديشي مقام معظم رهبري دارد لذا سالجاري كه به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها» مزين شده همه ما موظف به كمك در راستاي افزايش توليد و رفع موانع هستيم.

وي با بيان اينكه همه بايد با جديت و تلاش براي حركت استان به سمت توسعه و پيشرفت بيشتر گام برداريم، از فرمانداران خواست كه با جديت اگر در شهرستاني معارضي براي انجام كارهاي معدني به منظور ايجاد شغل وجود دارد، با جديت در جهت رفع معارض گام بردارند.

مقام عالي استان همچنين بيان داشت: اگر در جايي كه قرار است كار مربوط به معدن انجام شود اگر با مخالفت بعضي از دستگاه ها مانند ميراث فرهنگي و يا منابع طبيعي روبرو شد مي توان ديگر نقاط خارج از اين محدوده را مورد شناسايي قرار داد.

وي بيان داشت: در جلسه آينده اين شورا بايد تمام فرمانداران استان حضور داشته باشند تا مباحث مربوط به كار معادن در شهرستان ها به شكل دقيق تر و مناسبتري دنبال شود زيرا آنچه كه براي ما مهم است كمك به توليد و ايجاد اشتغال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار