معصومه حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از اعلام منایع بازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اعلام شد.
کد خبر: ۹۷۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 24 June 2021

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در خصوص انتخاب منابع جوان و بزرگسال دو کتاب «چشمه های بهشت، گزیده عیون نوشته محمد هادی زاهدی از به نشر» و «پرسش ها وپاسخ های دانشجویی: مهدویت (دوران ظهور) نوشته رحیم کارگر از نشر معارف» به عنوان منابع جوان و بزرگسال انتخاب شده اند.
وی افزود: رشته های این دوره از جشنواره شامل نقاشی، پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، دو پویش «برای امام زمانم» ویژه نوجوانان و «مروّجان فرهنگ رضوی» ویژه کتابداران، داستان کوتاه (داستانک، دل نوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری، قصه‌گویی، حمایت از چاپ و انتشار منابع برتر است.

حسنی خونسار با بیان اینکه درصدد معرفی کتب به آحاد جامعه هستیم، افزود: در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سال ۹۸ تعداد ۲۷ هزار و ۲۷۷ نفر از استان کرمانشاه شرکت کردند که نسبت به سال ۹۶تعداد ۷ هزار نفر رشد داشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، در ادامه گفت: اکنون در استان کرمانشاه ۱۰۸ باب کتابخانه عمومی با زیربنای ۴۲ هزار و ۱۸۰ مترمربع فعال است.

 وی در پایان گفت: اکنون یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۲۲۷ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان موجود است و تعداد اعضای این کتابخانه ها به ۷۲ هزار نفر رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار