کد خبر: ۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵ 03 March 2015

قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : پنجمین دوره انتخابات اعضای هیات رییسه سازمان نظام مهندسی معدن همزمان با سراسر کشور ، هفتم اسفند در استان برگزار شد.

 

به گزارش  خبرنگار ما به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربايجان شرقي سيد مرتضي نيرومند اسكوئي با اين اعلام خبر افزود : در انتخابات دوره قبل 440 نفر شركت داشتند كه اين دوره شاهد حضور گسترده و دو برابري اعضا بوديم .

وي اظهار داشت : واجدين حق راي از 2550 نفر عضو نظام مهندسي معدن 1200 نفر بود كه از اين تعداد 848 نفر پاي صندوقهاي راي حاضر شدند .

وي ادامه داد : به لحاظ مجموع تعداد راي ماخوذه تنها با 12 راي كمتر رتبه دوم كشور را بعد از كرمان بدست آورديم .

نيرومند اسكوئي در رابطه با تركيب اعضاي هيئت رئيسه منتخب گفت : سه نفر در رشته معدن ، دو نفر در رشته زمین شناسی و در رشته هاي نقشه برداری و متالورژی نیز هر کدام یک نفر، اعضای پنج نفره این نهاد غیر دولتی را تشکیل می دهند.

وي با اشاره به نتایج این دوره از انتخابات سازمان نظام مهندسی یادآور شد : از تعداد مجموع آرای ماخوذه به ترتیب در رشته متالو‍ژي فريدون جعفري با 393 رأی، فرهاد ملك قاسمي با 301 رأی و حميد آقا بابائي با 270 رأی، در بخش معدن ، ايوب قديرزاده با 270 رأی در رشته زمين شناسي و در رشته نقشه برداری نیز علي طوماري با 244 رای، به عنوان منتخبان این دوره شناخته شدند.

قائم مقام امور صنعت و معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد : محمد نصيري گنجينه كتاب با 249 رأی به عنوان علی البدل در رشته معدن و قهرمان سهرابي با 240 رأی علی البدل در رشته زمین شناسی بودند.

گفتنی است سازمان نظام مهندسی معدن استان آذربايجان شرقي مقام سوم را بعد از تهران و كرمان به لحاظ تعداد اعضا دارا مي باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :