مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی گفت: باید نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روز‌ها شرایط سختی داریم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.
کد خبر: ۹۷۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 19 June 2021
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی گفت: باید نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روز‌ها شرایط سختی داریم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.

به گزارش تابناک همدان، شیرزاد جمشیدی افزود: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و افزایش دما از ابتدای سال تناسب بین تولید و تقاضا برهم خورده و باید در حوزه مصرف، مدیریت به خوبی انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف اظهار داشت: بانوان جزو افراد تاثیرگذار در خانواده هستند که انتظار می‌رود در این امر یاری‌گر ما باشند و به اصلاح الگوی مصرف انرژی کمک کنند.

جمشیدی با بیان اینکه باید مصرف بهینه انرژی را از خودمان شروع کنیم، عنوان کرد: اگر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق را نداشته باشیم و مدیریت مصرف نکنیم به طور قطع برای تأمین برق مشترکان استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: خاموشی یک لامپ، استفاده از لوازم پرمصرف برقی در ساعات غیر اوج بار، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کُند کولر آبی از جمله راهکار‌های ساده مدیریت مصرف برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طرح‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق در راستای کنترل پیک بار استان بیان کرد: انعقاد بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ تفاهمنامه با مشترکان استان به میزان ۶۰ مگاوات، اجرای طرح‌های تشویقی و طرح برق امید از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به وجود ۴۰ هزار مشترک پرمصرف در بخش خانگی تاکید کرد: باید درست مصرف کنیم، مسئولیت‌پذیر باشیم و نسبت به مصرف انرژی حساس باشیم چراکه این روز‌ها شرایط سختی داریم و هر یک از ما باید مروج فرهنگ مدیریت مصرف باشد.

جمشیدی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در تمام شاخص‌ها دارای رشد بسیار مناسبی است که این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با همدلی و تلاش همکاران، بنابراین باید با برنامه و هدفمند کار کنیم.

وی یادآور شد: در حوزه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف برق بخش‌های مختلفی در تلاش هستند و در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نیز روابط عمومی شرکت با همکاری رسانه‌ها به خوبی ورود کرده است، اما بخشی از این امر نیز به خود ما برمی‌گردد که باید نسبت به مصرف بهینه انرژی حساس باشیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار