مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری اختتامیه جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی (آهوان) مهمترین برنامه دهه کرامت در استان سمنان است.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ 07 June 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۵۰ برنامه به صورت مستقیم به مناسبت دهه کرامت و ده‌ها عنوان برنامه مناسبتی در استان سمنان برگزار می‌شود.

او افزود: با هماهنگی ائمه جمعه در ستاد استانی گرامی داشت دهه کرامت، مقرر شد در این دهه در هر برنامه ذکر و یاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) زنده شود.

فلاح گفت: با هماهنگی نماینده آستان قدس رضوی مقرر شد پرچم حرم امام رضا (ع) وارد استان شود و ۲ جشنواره «زیر سایه خورشید» و «کاروان خورشید» نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز داشت: تمامی شهرداری‌های استان، به ویژه شهرداری سمنان به مناسبت این دهه شهر‌ها را آذین‌بندی و چراغانی می‌کنند.

فلاح با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت دهه کرامت بزرگترین مسابقه کتابخوانی رضوی را برگزار می‌کند بیان کرد: برگزاری این مسابقه در استان سمنان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

او تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان نیز برنامه‌های متناسب با دهه کرامت را پوشش می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سازمان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز هرکدام برنامه‌های متنوعی دارند که به مناسبت دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار