مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۵۰ برنامه به صورت مستقیم به مناسبت دهه کرامت و ده‌ها عنوان برنامه مناسبتی در خلال این دهه در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 07 June 2021

۵۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان سمنان برگزار می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان فرشید فلاح ابراز داشت: برگزاری اختتامیه جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان) مهمترین برنامه دهه کرامت در استان سمنان است.

وی افزود: با هماهنگی ائمه جمعه در ستاد استانی گرامی ‌داشت دهه کرامت، مقرر شد در این دهه در هر برنامه‌ ذکر و یاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) زنده شود.

فلاح گفت: با هماهنگی نماینده آستان قدس رضوی مقرر شد پرچم حرم امام رضا (ع) وارد استان شود و ۲ جشنواره «زیر سایه خورشید» و «کاروان خورشید» نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز داشت: تمامی شهرداری‌های استان، به ویژه شهرداری سمنان به مناسبت این دهه شهرها را آذین‌بندی و چراغانی می‌کنند.

فلاح با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت دهه کرامت بزرگترین مسابقه کتابخوانی رضوی را برگزار می‌کند بیان کرد: برگزاری این مسابقه در استان سمنان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت  است.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز سمنان نیز برنامه‌های متناسب با دهه کرامت را پوشش می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سازمان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز هرکدام برنامه‌های متنوعی دارند که به مناسبت دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

دهه کرامت از شنبه ۲۲ خرداد مصادف با اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز می‌شود و تا سه شنبه اول تیر، میلادامام رضا (ع) ادامه دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار