رئیس مرکزمشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
جوروند رئیس مرکزمشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از توزیع۴۵۰ بسته معیشتی بین نیرو‌های خدماتی بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته کرونا در سطح استان ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 02 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ به همت مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه، و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام در قالب طرح احسان تعداد ۴۵۰ بسته معیشتی بین نیرو‌های خدماتی بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته کرونا در سطح استان توزیع گردید.

رضا جوروند رئیس مرکزمشارکت‌های اجتماعی دانشگاه در این رابطه بیان داشت: ارزش هر بسته غذایی ۳ میلیون و پانصد هزار ریال بوده و این بسته‌ها از طریق هماهنگی به عمل آمده با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و در قالب طرح احسان تهیه و در بین نیرو‌های خدماتی شاغل در بیمارستان‌های سطح استان و همچنین نیرو‌های خدماتی مراکز ۱۶ و ۲۴ ساعته کنترل و مراقبت کووید در سطح شبکه‌های بهداشت و درمان استان توزیع گردید.

او در ادامه ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمتد، به تعامل خوب ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با دانشگاه علوم پزشکی در امر محرومیت زدایی و حمایت از اجرای پروژه‌های زیر ساختی حوزه سلامت استان ایلام اشاره کرد.

جوروند با تقدیر از مشارکت ۷ میلیارد ریالی ستاد در خرید و نصب مخزن اکسیژن بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام در اسفند سال گذشته، تصریح کرد: امیدواریم در آینده شاهد مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در دیگر پروژه‌های زیر ساختی حوزه سلامت استان ایلام باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار