معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در دو ماهه ابتدایی سالجاری ۶۴۰۰واحد صنفی، انبار و واحدهای تولیدی استان مرکزی بازرسی و ۵۰۰واحد متخلف شناسایی شد.
کد خبر: ۹۶۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 01 June 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان افزود : رصد و پایش بازار همواره یکی از اصلی ترین وظایف بازرسان این سازمان بوده و در بازرسی از صنوف و سایر واحدهای مرتبط ضمن بررسی قیمت ها و فاکتورها موارد بررسی و با متخلفین به شدت برخورد می شود .
وی یادآورشد:در همین راستا و در این بازه زمانی ۶۴۰۰ واحد صنفی ، تولیدی و انبارها و مراکز نگهداری کالا مورد بازرسی قرار گرفته و۵۰۰ واحد متخلف شناسایی شدند .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی افزود: ارزش ریالی پرونده های متشکله در حدود ۲۵۹ میلیارد ریال بوده که بخش عمده ای از میزان مربوط به پرونده هایی با ارزش ریالی بیش از ۱۰ میلیون ریال می باشد .
قربانیان در خصوص مشارکت های مردمی نیز گفت: در دوماهه ابتدایی سالجاری۱۱۷۳ مورد گزارش به ستاد خبری سازمان ارسال شده که از این تعداد ۱۰۰۸ مورد تلفنی ، ۱۲۴مورد حضوری و ۴۱ مورد کتبی بوده و ۲۴۷ پرونده تخلف براساس گزارشات واصله تشکی و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
وی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا نیز گفت: در فروردین و اردیبهشت ماه سالجاری ۱۰۷۳ مورد بازرسی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفته و ۱۰ پرونده به ارزش ریالی ۹۵ میلیارد ریال تشکیل شده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی درباره گشتهای مشترک برگزار شده هم گفت: در دوماهه ابتدایی سالجاری ضمن هماهنگی بادستگاه های ذیربط ۴۸۱ گشت مشترک برگزار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار