امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت: شرکت در انتخابات مهمترین عامل خلق قدرت ملی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.
کد خبر: ۹۶۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 19 May 2021

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد روزچهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات پیش رو، یکی از مهمترین‌ نمادهای مشارکت اجتماعی است.

وی اضافه کرد: توسعه علم و دانش و رشد فناوری سرمایه‌هایی هستند که زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و انتخابات، زمینه اقتدار نظام را فراهم می‌کند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: ملت ایران باید بدانند یکی از عوامل مهم خلق قدرت ملی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای حضور پای صندوق‌های رای است و ضعف در برابر هجمه دشمنان شایسته ملت ایران نیست.

وی با توجه به انتخاب پیش رو به ضرورت برنامه ریزی برای حضور حداکثری مردم تاکید کرد و افزود: از آنجا که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نظرات و حمایت‌های توده مردمی متکی است، حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات، نقش امنیتی و تقویتی برای ارکان اداره کننده کشور و نقش بازدارنده در مقابل دشمنان خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران به پیشرفت و پیشتازی کشور در زمینه های علمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: میانگین تعداد دانشجویان ما نسبت به زمان قبل از انقلاب ۱۱ برابر و تعداد دانشجویان دختر ۱۷ برابر شده است.

وی ادامه داد: ضمن این که تعداد مقالات آی.اس.آی که در سال ۱۹۹۹ میلادی ۱۰ هزار و ۶۳ مورد بود به ۵۴ هزار و ۳۸۸ مقاله در سال ۲۰۱۷ رسیده که ایران را از رتبه ۵۱ به رتبه ۱۶ جهان رسانده است.

به اعتقاد ابوترابی فرد، امروز شاهدیم که نظام در مدیریت و کنترل بیماری کوید-۱۹ با توجه به‌ زیرساخت‌های موجود در مسابقه جهانی مقابله با این بیماری، رتبه قابل‌قبولی کسب کرده که این مهم نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز چشم جهانیان به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده است و دوستان امیدوار به حضور حماسی مردم و دشمنان قسم خورده نظام، در تلاش برای دلسرد کردن مردم و قهر آنان با انتخابات هستند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: به طور قطع مردم ایران اسلامی که همواره در مقاطع حساس در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند، اینبار نیز برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی با حضور خود رقم می‌زنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار