تابناک-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان از جمع‌آوری ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فطریه در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 19 May 2021

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهار داشت:مجموع جمع آوری فطریه از طریق دهیاریها،مساجد و شورای زکات شهر و روستا ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: میزانی از فطریه نیز توسط کدهای ussd و درگاه بانکی به حساب کمیته امداد واریز شده است که از آن ها هنوز آمار دقیقی در دست نیست و در صورت تجمیع تراکنشها اعلام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تاکید کرد: پرداخت فطریه در غرب استان هرمزگان از یک هفته قبل از عید فطر شروع می شود و اهل سنت فطریه خود را به صورت تهیه اقلام غذایی بین فقرا توزیع می کنند.

جلیل تراهی با اشاره به طرح کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان مبنی بر اختصاص زکات فطره به تأمین کولر خانواده‌های نیازمند فاقد کولر تاکید کرد: به مراکز نیکوکاری محلات اعلام کرده‌ایم که در صورتیکه بخواهند کار تامین کولر را انجام دهند کمیته امداد امام خمینی ۵۰ درصد از هزینه خرید کولر را متقبل خواهد شد.


وی عنوان کرد: تاکنون هیچ کدام از مراکز نیکوکاری و مراکز خیریه سطح استان هرمزگان آمادگی خود را برای مشارکت در خرید کولر برای خانواده های نیازمند فاقد کولر اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار