معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها در تأمین حقوق پرسنل و مطالبات و معوقات است که با وجود کمک‌های دولت باید تلاش شود برای رفع این مشکلات از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرها استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 28 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در آیین معارفه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام اظهار داشت: این تعداد پروژه مربوط به شهرداری‌های استان در زمینه بهسازی و آسفالت معابر، احداث فضای سبز و پیاده راه سازی است.

وی یادآور شد: ۲۷ شهرداری در سطح استان ارتباط مستقیم با دفتر امور شهری دارند که می‌توان با پیگیری امورات مختلف شهرداری‌ها و برنامه ریزی مدون، نمود هماهنگی را بین دفتر شهری و شهرداری‌ها مشاهده کرد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها در تأمین حقوق پرسنل و مطالبات و معوقات است که با وجود کمک‌های دولت باید تلاش شود برای رفع این مشکلات از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرها استفاده کرد.

کرمی تاکید کرد: رمز موفقیت در مدیریت شهری داشتن تعامل و روحیه همکاری و تقویت انسجام و وحدت بین مجموعه دفتر شهری با شهرداران و مسئولان و داشتن برنامه‌های مدون است.

در این آیین رضا شریفی اصل به عنوان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام معرفی و از خدمات علی نظری مدیرکل پیشین قدردانی شد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار