سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: از اول ماه رمضان در قالب پویش ضیافت همدلی بیش از ۱۰ میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیر نقدی جهت کمک به معلولان، ایتام و محرومان تحت پوشش بهزیستی قم صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 25 April 2021

 به گزارش تابناک قم، سید صادق میرئی در گفت و گویی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد این مشارکت به‌صورت غیرنقدی و شامل اقلام اساسی سبد غذایی خانوار شامل گوشت گرم، برنج، مرغ، تخم مرغ، حبوبات و سایر خشکبار می باشد.

سرپرست مشارکت‌های بهزیستی قم ضمن قدردانی از همه حامیان بهزیستی افزود: اقلام مذکور در کوتاه ترین زمان بین مراکز و مددجویان بهزیستی قم توزیع شد و این فرایند در قالب پویش ضیافت همدلی و در ادامه پویش ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با جمع آوری زکات فطره و کفارات و توزیع بین جامعه هدف به کار خود پایان خواهد داد.

میرئی ابراز امیدواری کرد: با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی که در فرهنگ و سنت و آموزه های دینی مردم فرهیخته استان سراغ داریم بتوانیم برای هر یک از ۲۷ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش بهزیستی، دست کم یک بسته معیشتی قابل توجه تهیه و در اختیارشان قرار دهیم.

وی با اعلام این مطلب که همچنان منتظر یاری مردم سخاوتمند استان بویژه در ایام ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) هستیم افزود: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی به شماره ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ و همچنین کارت متصل به حساب هدایا به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ واریز کنند.

وی با تاکید بر آمادگی کلیه مراکز و نمایندگی سطح استان و بخش‌ها جهت دریافت هدایای غیرنقدی بیان کرد: شماره همراه ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ نیز جهت هماهنگی دریافت کمک‌های غیرنقدی و اعلام نیت خاص کمک‌های نقدی مردم نوع دوست در نظر گرفته شده است که می توانند در صورت نیاز به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار