کد خبر: ۹۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 16 September 2015
تابناک بوشهر: آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر یکی از خواسته های بحق شهروندان ازشورا و شهرداری است

به گزارش روابط عمومی شورای بوشهر، عضو کمیسیون عمران شورا خواستار آسفالت کوچه ها و معابر خاکی شهر بوشهر بدون پرداخت سهم بیست درصدی همیاری شهروندان شد .

غلامرضا قادریان در نطق پیش از دستور خود در یکصدو دوازدهمین جلسه علنی شورا با بیان اینکه  آسفالت مناسب خیابان ها و معابر شهر یکی از خواسته های بحق شهروندان ازشورا و  شهرداری است و یکی از مهم ترین ویژگی های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری است و تاثیر زیادی بر زیبایی های شهر دارد.

وی  با بیان اینکه  تعداد زیادی از شهروندانی که کوچه های آنها خاکی است  قادر به پرداخت سهم بیست درصدی همیاری خود نیستند در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، بهسازی و زیباسازی محیط شهری  درخواست دارم شهرداری  تمامی کوچه ها و معابر  خاکی سطح  شهر بوشهر را بدون پرداخت سهم همیاری شهروندان  پرداخت کند تا یکبار برای همیشه پرونده کوچه های خاکی در مرکز استان بسته شود .

قادریان در ادامه اظها ر داشت  توسعه عمران شهری به عنوان یک اولویت در دستور برنامه های شورای اسلامی شهر و شهرداری بوشهر قرار دارد و انتظار داریم شهرداری  با اختصاص اعتبارات ویژه در بودجه  تمامی کوچه و معابر خاکی سطح شهر را آسفالت کند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار