فرماندار دالاهو گفت: تا پایان روز نهم فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۸ هزار و ۴۶ نفر به‌عنوان مهمان نوروزی از اقصی نقاط کشور در روستا‌های این شهرستان حضور یافته‌اند.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 30 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس کرم محمدی اظهار داشت: تا پایان روز نهم فروردین‌ماه سال‌جاری تعداد ۸ هزار و ۴۶ نفر به‌عنوان مهمان نوروزی از اقصی نقاط کشور در روستا‌های این شهرستان حضور یافته‌اند که تعداد ۴ هزار و ۸۴۷ نفر در بخش مرکزی و ۳ هزار و ۲۹۹ نفر نیز در روستا‌های بخش گهواره مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به تغییر وضعیت برخی از شهرستان‌های همجوار، افزود: این تعداد جمعیت از نقاط گوناگون کشور به دالاهو آمده‌اند و ادامه حضور آنان خطری جدی برای سلامت مردم این خطه از میهن اسلامی است و احتمال تغییر وضعیت شهرستان حداقل به زرد متصور می‌شود.

فرماندار دالاهو افزود: هم مهمانان و هم میزبانان بدانند که خواسته یا ناخواسته در راستای شیوع کرونا ویروس در شهرستان قدم بر می‌دارند، برای چندمین بار از آنان تقاضا می‌شود تا نسبت به سلامت خود و ساکنان شریف شهرستان احساس مسئولیت کرده و هرچه سریع‌تر شهرستان را ترک کنند.

وی گفت: از بزرگان، معتمدین و متنفذین شهرستان، خاصه سادات محترم اهل حق و روحانیت محترم شیعه و سنی انتظار می‌رود مانند یک‌سال اخیر به قضیه ورود کرده تا وضعیت آبی شهرستان کماکان پایدار بماند، همچنین از فعالان فضای مجازی، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و آحاد مردم انتظار فعالیت جدی‌تر در این خصوص می‌رود.

محمدی در پایان، خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از حضور مهمانان نوروزی در سه شهر کرند، ریجاب و گهواره نداریم، ولی به نظر می‌رسد متاسفانه در این شهر‌ها نیز مهمانان قابل توجهی حضور دارند؛ اگر بخواهیم شهرستان از شیوع بیماری کرونا در امان باشد و مردم دالاهو از گزند و باتلاق آن آسیب کمتری ببینند، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. اینگونه دور‌همی‌ها، تهدید حتمی برای سلامت مردم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار