با شکل گیری پویش مردمی احیاء خانه به خانه (تهیه کولر برای افراد نیازمند)
تابناک - مدیر مجتمع آموزشی نور بندرعباس، گفت: با کمک کردن در حد بضاعت جهت تهیه کولر برای خانواده های نیازمند، بتوانیم خنکای مهربانی را با اخلاص به خانه های آنها هدیه کنیم تا ذخیره دنیا و آخرت مان باشد.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 26 March 2021

مصطفی بنی اسدی در گفت و گو با خبرنگار تابناک در بندرعباس با اشاره به شکل گیری پویش مردمی احیاء خانه به خانه (تهیه کولر برای افراد نیازمند)، اظهار کرد: این پویش مردمی از یک هفته پیش با محوریت تامین تهیه کولر برای خانواده های نیازمند کلید خورده و تا نیمه شعبان هم زمان با میلاد باسعادت امام زمان علیه السلام ادامه دارد.

 

 

وی با بیان اینکه تقریبا در ۹ ماه فصل سال شهر بندرعباس دارای آب و هوای گرم می باشد و خانواده های نیازمند فاقد کولر به خصوص در فصل تابستان از این کمبود به شدت رنج می‌برند، افزود: در این پویش سعی بر این است تا با جمع آوری کمک مردمی و خیرین نوعدوست به کمک خانواده های محروم و مستضعف فاقد کولر بشتابیم تا در حد توان مرهمی برای این افراد باشیم.

 

 

مدیر مجتمع آموزشی نور بندرعباس، بیان کرد: این پویش مردمی باهدف کمک دراز مدت به محرومان از سفره کریمانه اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام صورت می گیرد و مردم و خیرین با کمک کردن در حد بضاعت جهت تهیه کولر برای خانواده های نیازمند، بتوانیم خنکای مهربانی را با اخلاص به خانه های آنها هدیه کنیم تا ذخیره دنیا و آخرت مان باشد.

 

 

بنی اسدی در ادامه در مورد شناسایی نیازمندان واقعی این پویش اشاره داشت و خاطرنشان کرد: شناسایی خانواده های نیازمند با کمک از طریق موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری ضمن بررسی دقیق وضعیت واگذاری بر اساس اولویت محرومیت یا اینکه تیمی به صورت میدانی این کار برعهده دارد.

 

وی متولی جمع آوری کمک های مردمی جهت این پویش را جمعیت مهدیه هرمزگان با استفاده از مدارس تحت پوشش این جمعیت عنوان کرد.

 

مدیر مجتمع آموزشی نور بندرعباس، گفت: سال گذشته با شکل گیری پویشی در قالب دیگر حدود ۱۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد و برای تامین و توزیع بسته های معیشتی به افراد نیازمند اقدام شد.

 

لازم به ذکر است، مردم و خیرین نوعدست می توانند کمک های خود را جهت این امر معنوی به شماره کارت 5041-7210-1375-4305 به نام محمد امین بنی اسدی واریز نمایید تا خانواده های بیشتری از این پویش بهره مند شوند و در این پویش به ازای هر سهم ۱۰۰ تومان درنظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار