نماینده ولی فقیه در استان ؛
امام جمعه ایلام گفت: برخی از مسوولان دستگاه ها مشاهده می شود که بر سر راه سرمایه گذاران بخش خصوصی سنگ اندازی های غیرمنطقی دارند که باید پیگیری شود و نیز وجود بروکراسی های اداری هم در ایجاد مانع برای حضور سرمایه گذاران موثر است.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 25 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار نوروزی استاندار و معاونانش اظهار داشت: در سال جدید برای تحقق شعار امسال رهبری باید یک کارگروه در استان به منظور رفع موانع تولید و سرمایه گذاری تشکیل شود.

وی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها در خصوص همکاری با سرمایه گذاران، توضیح داد: برخی از مسوولان دستگاه ها مشاهده می شود که بر سر راه سرمایه گذاران بخش خصوصی سنگ اندازی های غیرمنطقی دارند که باید پیگیری شود و نیز وجود بروکراسی های اداری هم در ایجاد مانع برای حضور سرمایه گذاران موثر است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: باید ظرفیت های استان ایلام در حوزه های مختلف به سرمایه گذاران شناسنده و معرفی شود، چرا که استان پتانسیل حضور سرمایه گذاران را دارد.

کریمی تبار به کارگیری نیروهای بومی در شرکت ها و طرح های در دست اجرا یا تکمیل شده را از مهمترین خواسته ها و مطالبات عمومی برشمرد و تاکید کرد: اولویت استخدام، بکارگیری و جذب نیرو با افراد بومی جویای کار است.

وی در خصوص معیشت و اقتصاد مردم هم از مسوولان استان خواست: وضعیت بازار و معیشت مردم در تنگنا است و مسوولان باید با نظارت دقیق بر بازار، اجازه فعالیت به سودجویان که با کم یا گران فروشی و سواستفاده از وضعیت موجود عرصه معیشتی را بر مردم تنگ می کنند، ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه افزود: مردم سال گذشته به علت وجود ویروس کرونا، سال سخت و پراسترسی را سپری کرده اند و اکنون در ایام نوروز برای رهایی از استرس ایام کرونا به دامان طبیعت پناه برده اند، که مسوولان در این راستا باید گردشگران را به رعایت نکات بهداشتی و شیوه نامه های ستاد کرونا ترغیب و گردش و تفرج گردشگران را مدیریت کنند تا هم مردم به گشت و گذار نوروزی خود بپردازند و هم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار