رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در جریان وقوع طوفان و بارش تگرک ۶۷۰ میلیارد ریال به اراضی و تاسیسات زیر بنایی کشاورزی و دامداری استان بوشهر خسارت وارد شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 15 September 2015
تابناک بوشهر: محمدتقی منوچهری، با بیان اینکه وقوع طوفان و بارش تگرگ خسارتی به اراضی و تاسیسات کشاورزی استان بوشهر وارد کرد اظهار داشت: در این حادثه خسارتی به اراضی سبزی، صیفی، گوجه فرنگی، گلخانه‌ها، دامداری‌ها، تاسیسات کشاورزی، و نخیلات وارد شد.

وی با اشاره به اینکه دراین جریان 120 دام در استان بوشهر تلف شد گفت:  در حادثه وقوع طوفان و بارش تگرک بر اساس ارزیابی‌های انجام شده 670 میلیارد ریال به بخش کشاورزی استان بوشهر خسارت وارد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، افزود: براثر این حادثه 595 میلیارد ریال به حوزه کشاورزی شهرستان دشتستان، 50 میلیارد ریال به تاسیسات کشاورزی دشتی، 21 میلیارد ریال به اراضی کشاورزی شهرستان دیر و 4.5 میلیارد ریال به بخش کشاورزی شهرستان جم خسارت وارد شد.

منوچهری با بیان اینکه با بیان اینکه اراضی کشاورزی بیمه شده صندوق بیمه محصولات کشاورزی خسارت‌ها را جبران می‌کند، گفت: خسارت محصولات کشاورزی که تحت پوشش بیمه است از طریق صندوق بیمه کشاورزی انجام می‌شود.

وی گفت: اراضی و محصولاتی که تحت پوشش بیمه نیستند پس از ارزیابی کارشناسی برای تصمیم‌گیری به مدیریت بحران وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی ارسال می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار