امام‌جمعه فیروزآباد در سالی که گذشت به خاطر نظارت ناقص بر واردات و صادرات مسئولان اجرایی نتوانستند پاسخگوی مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 20 March 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی زاده در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به وضعیت موجود جاده مواصلاتی فیروزآباد-شیراز اظهار داشت: با برخی اقدامات می‌توان از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای در این شهرستان جلوگیری کرد.

وی همچنین با اشاره به طرح چهار بانده کردن جاده فیروزآباد به شیراز خواستار نگاه ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و مسئولان استانی و وزارت مربوطه نسبت به تسریع در اجرای این طرح و ایمن‌سازی سایر جاده‌های فیروزآباد شد.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: همان‌طور که بارها تأکید کردیم اگر در جاده فیروزآباد به شیراز حرکت صحیحی انجام شده بود در این مدت طولانی این راه چند بانده بودنش مشاهده می‌شد.

هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان قرن سیزده و آغاز قرن ۱۴ شمسی اضافه کرد: سالی که گذشت سالی فراموش‌نشدنی که با مسائل بزرگ مانند کرونا آغاز شد و در تاریخ به ثبت رسید.

وی بیان داشت: کرونا بسیاری از معادلات را به هم زد و در حوزه اقتصاد، سیاست و امنیت دنیا را وادار به تغییر رویه در بسیاری از مسائل به ویژه تغییر سبک زندگی که خسارات فراوانی به بشر وارد کرد.

امام‌جمعه فیروزآباد ابراز داشت: بسیاری از کشورها از نظر اقتصادی دچار ورشکستگی شدید شدند و در کشور اسلامی، در محاصره مثلث شوم کرونا، کم تدبیری و تحریم بودیم.

هاشمی زاده گفت: گرچه ملت ما با اصالتی که داشته توانست با صبر و حوصله خود بخش اعظم این بحران را پشت سر بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: بازاریان که کرونا کسب‌وکارشان را به تعطیلی کشاند با صبر و شکیبایی تا حدود زیادی مقابله کردند اما سوء مدیریت و مدیریت ضعیف مسئولان اجرایی معیشت مردم را هدف قرارداد به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند باید همه مردم در حد توان کمک‌های مؤمنانه خود را در جامعه اعمال کنند و به نیازمندان رسیدگی می‌شود.

امام‌جمعه فیروزآباد تصریح کرد: به خاطر سوء مدیریت بسیاری از کارخانجات تولیدی یا به تعطیلی کشیده شد و یا پاسخگویی موج عظیم بیکاران و جهش تولید نبودند.

هاشمی زاده افزود: اما خوشبختانه با ورود قوه قضائیه و نیاز مبرم کشور به تولید و مایحتاج خود مجدداً به چرخه تولید خود بازگشتند.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت به خاطر نظارت ناقص بر واردات و صادرات مسئولان اجرایی نتوانستند پاسخگوی مردم باشند.

امام‌جمعه فیروزآباد اضافه کرد: عدم نظارت کافی بر بازار بورس وضعیت بسیاری از مردم را دچار مشکلات شدید نمود و همچنین عدم نظارت و نبود سیاست صحیح بازار ارز و طلا مردم را دچار مشکلات عدیده‌ای نمود.

هاشمی زاده بیان داشت: اما در بخش صنعت دفاعی کشور ما در وزارت دفاع درخشیدند و رونمایی از تجهیزات دفاعی موشکی، هوافضا، شهرک‌های موشکی، زیردریایی‌ها و پهپادها از افتخارات دفاعی کشور بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست حداکثری آمریکا و ایادی او به دست مردان شجاع کشور اسلامی ما ابراز داشت: در سالی که گذشت قدرت آمریکا در منطقه با شکست جانانه از سوی ایران اسلامی روبرو بود.

امام‌جمعه فیروزآباد گفت: آمریکا چه در منطقه، چه در سازمان ملل و چه در شورای امنیت مجبور به پذیرش این شکست شد.

هاشمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی و شهید فخری زاده لطمه‌ای به ما وارد کرد اما طولی نکشید که با موشک‌باران پایگاه عین الاسد ما توانستیم پاسخ دندان‌شکنی به آمریکایی‌ها و ایادی آن‌ها بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار