امام جمعه موقت سمنان:
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه قدرت سیاسی و پیشرفت در بخش‌های مختلف در زمره برکات انقلاب اسلامی است، گفت: امروز استقلال در تمام عرصه‌ها به ملت ایران عزت بخشیده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ 19 March 2021

قدرت سیاسی و پیشرفت از برکات انقلاب اسلامی ایران است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در آخرین نماز جمعه سال ۹۹ سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر، ضمن بیان اینکه در زمره برکات انقلاب اسلامی می‌توان به استقلال اشاره کرد، بیان کرد: در زمان پهلوی نیروهای نظامی ما به مستشاران آمریکایی و اسرائیلی وابسته بودند اما امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی زبانزد دنیا است.

وی با بیان اینکه قدرت سیاسی و پیشرفت از برکات انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ایران امروز پهپاد بومی می‌سازد که مدت‌ها بالای ناو آمریکایی به گشت زنی و عکس برداری و تصویر برداری می‌پردازد بدون اینکه آمریکایی‌ها بتوانند حتی گلوله‌ای را به سمت آن پرتاب کنند.

بیان پیشرفت‌های ایران

امام جمعه موقت سمنان همچنین با بیان اینکه این مهم نشان از اقتدار و قدرت نظامی ایران اسلامی دارد، گفت: کسانی که گذشته را دیده‌اند باید مسائل را برای جوانان بازگو کنند تا شرایط گذشته و امروز ایران اسلامی از لحاظ پیشرفت‌ها برای جوان امروزی تبیین شود.

عبدوس با بیان اینکه بازگویی گام‌های توسعه کشور یک رسالت بزرگ است، تاکید داشت: ایران اسلامی نه تنها در زمینه دفاعی و نظامی بلکه در علم و فناوری، پزشکی، صنعت و سدسازی و… در زمره بزرگترین قدرت‌های دنیا محسوب می‌شود در حالی که در گذشته چنین چیزی نبود.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی نه تنها مردم بلکه آزادی خواهان دنیا را نیز سر وجد می‌آورد، گفت: شرایط ما امروز به گونه‌ای است که وقتی نام کشورمان در دنیا به میان می‌آید، ابر قدرت‌ها به لرزش در می‌آیند و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

پاسداری خون شهدا

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه دشمنان این پیشرفت‌ها را بر نمی‌تابند، ابراز کرد: بدخواهان ایران اسلامی با تبلیغات مسموم سعی دارند که نظام ایران اسلامی را ناکارآمد توصیف کنند و مسئله کوچک اقتصادی را به شکلی بیان کرده‌اند که انگار در ۴٠ سال گذشته هیچ پیشرفتی رخ نداده است لذا نباید فریب خورد.

عبدوس با بیان اینکه امروز ستاد اجرایی امام خمینی (ره) توان تولید واکسن و آزمایش آن را دارد آن هم در حالی که معدود کشورهای دنیا ادعای ساخت واکسن کرونا را دارند و لذا این پیشرفتی نیست که دشمنان ما راضی به پذیرش آن باشند.

وی به روز پاسدار و ولادت با سعادت سالار شهیدان نیز اشاره کرد و تاکید داشت: یکی از پیام‌های مهم امروز این است که بدانیم قدردانی از خون پربرکت شهیدان اسلام، انقلاب و دفاع مقدس و… یک الزام و یک رسالت بر دوش ما است که باید به خوبی از آن پاسداری کنیم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار