جعفر سمیعی اعلام کرد که در روز‌های آینده این باشگاه به بازیکنان پرداختی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 17 March 2021

 

به گزارش تابناک سمنان باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته حتی نیمی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیستم را پرداخت کند و همین موضوع باعث اعتراض سرخپوشان پس از دیدار با مس نوین کرمان نیز شد و آن ها به شکلی جالب و با انتشار استوری هماهنگ، اعتراض خود را از وضعیت باشگاه نشان دادند.

حالا اما جعفر سمیعی اعلام کرده که در روزهای آینده بخشی از حقوق بازیکنان به آن ها پرداخت می‌شود: «تا الان ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و تلاش می کنیم تا پیش از پایان سال درصدی دیگر هم پرداخت کنیم. از بازیکنان تشکر می کنم شرایط را درک کردند. تلاش می کنیم تا مشکلات را حل کنیم تا بازیکنان با روحیه‌ای مضاعف به کار های خود بپردازند.»

این در حالی است که او تاکید می‌کند که توانسته مطالبات فصل قبل بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کند. این در حالی است که تا پایان فصل کمتر از شش ماه باقی مانده و باید دید قرمزها این رقم 70 درصدی را چگونه پرداخت می‌کنند.

 

سعیمی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: از کادر فنی و اعضای تیم که شرایط مالی باشگاه را درک کردند و کمک حال بودند تشکر می‌کنم. امیدوارم با کمک آنها روزهای خوبی رقم بزنیم. به بازیکنان گفتم که شما در زمین فوتبال می‌جنگید و ما در خارج از زمین. از هواداران هم تشکر می‌کنم که به عنوان اصلی‌ترین سرمایه باشگاه باعث دلگرمی ما هستند. حضور هوادار می‌تواند کمک حالی باشد برای دستیابی به موفقیت بیشتر و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رقم بخورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار