مدیرعامل مجمع خیرین سلامت نهاوند گفت: ظرفیت استفاده از خیرین در این شهرستان بالا بوده، اما به خوبی از آن استفاده نشده است.
کد خبر: ۹۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 16 September 2015
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت نهاوند گفت: ظرفیت استفاده از خیرین در این شهرستان بالا بوده، اما به خوبی از آن استفاده نشده است.

به گزارش فارس؛مهدی جلالوند با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت نهاوند در میان مجمع خیرین سلامت کشور پیشتاز است و سابقه دیرینه دارد، اظهار کرد: بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند با کمک‌های فردی خیر در این شهرستان بنا شده و تاکنون خدمات ارزشمندی را به بیماران ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت استفاده از خیرین در شهرستان نهاوند بالا بوده، اما به خوبی از این فرصت استفاده نشده است، گفت: می‌توان از ظرفیت خیرین این شهرستان و نیز نهاوندی‌های مقیم شهرهای دیگر استفاده کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت نهاوند با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته سعی کردیم ساختمان مجمع خیرین سلامت این شهرستان را در بهترین مکان ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: این امر باعث اعتمادسازی میان مردم شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های این مجمع از بیماران نیازمند و صعب‌العلاج با کمک خیرین افزود: ‌اخیراً هزینه 160 میلیون تومان خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان آیت‎الله علیمرادیان را خیر نهاوندی پرداخت کرده است.

جلالوند با اشاره به اینکه با کمک یکی از خیرین 700 میلیون تومان برای احداث درمانگاه روستای رزینی بخش خزل نهاوند هزینه شده است، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص خرید دستگاه ام.آر.آی امیدواریم بخشی از سهام آن به مجمع برگردد و در صندوق ذخیره شود.

وی با اشاره به حمایت مجمع از کودکان صعب‌العلاج زیر 14 سال تصریح کرد: 30 درصد از هزینه‌های درمان بیمارانی که به ام.آر.آی نیاز دارند از طریق مجمع پرداخت می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت نهاوند با بیان اینکه گاهی اوقات با رایزنی مجمع تا سقف 50 درصد تخفیف در درمان بیماران حاصل شده است، تصریح کرد: روزانه به طور میانگین هفت درخواست کمک از سوی بیماران به مجمع گزارش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شناسایی افراد نیازمند مشکلاتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل همین موضوع با مصوبه هیئت مدیره بیشتر به سمت ایجاد زیرساخت‌ها حرکت کرده‌ایم.

جلالوند با اشاره به اینکه با راه‌اندازی دستگاه ام.آر.آی خدمات بسیاری به بیماران ارائه خواهد شد، گفت: به صورت سه ماهه عملکرد تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی به خیرین ارسال می‌شود.

وی افزود: هر دستگاه خریداری شده از سوی خیرین به اسم همان خیر در مراکز درمانی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت نهاوند با بیان اینکه رابطه خوبی از سوی مجمع خیرین این شهرستان با سازمان نظام پزشکی نهاوند برقرار شده است، گفت: بسیاری از نیازهای بیماران در این راستا رفع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار