سخنی با صدا و سیمای استان؛
چند روزی است شبکه های تلویزیونی صدا و سیما در شهرستان آبدانان دچار اختلال و با عدم پوشش صدا و تصویر مواجه هستند بطوریکه این عدم پوشش و نبود سیما مردم را کلافه و صدای آنها را در آورده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 12 March 2021

تابناک ایلام، بهروز مردانی::چند روزی است شبکه های تلویزیونی صدا و سیما در شهرستان آبدانان دچار اختلال و با عدم پوشش صدا و تصویر مواجه هستند بطوریکه این عدم پوشش و نبود سیما مردم را کلافه و صدای آنها را در آورده است.


صدا و سیمای استان در جواب اعتراضات مردمی و رفع این معضل تنها به پیامکی مبنی بر جستجوی دستی و تغییر فرکانسها بسنده و از مردم خواسته که برای دریافت بهتر شبکه ها از آنتن های هوایی استفاده کنند.


در روزگاری که کرونا مردم را خانه نشین و ارتباطات خانواده ها را قطع کرده، تلویزیون تنها عضو ثابت خانه، کانون اوقات فراقت خانواده ها و مرجع آموزش و اگاهی بخشی آنهاست که وجودش ضروری و نبودش غیرقابل تحمل می باشد. حال با این شرایط چگونه تصمیم گیران با تصمیمات خارق العاده خود این جعبه جادویی را از مردم دریغ و آنها را از دسترسی به آن محروم کرده اند جای سوال است؟

و اما آنطور که از شنیده ها پیداست دکل مرکز شهر که سالهاست شبکه های تلویزیونی شهر از آن دریافت و گیرنده ها را پوشش می دهد. برداشته و به یکی از شهرستانهای دیگر انتقال داده شود.به همین خاطر از مردم خواسته شده با خرید آنتن های هوایی و میله های بلند این مشکل که ساخته و پرداخته خود متولیان است مرتفع کنند.


لکن باید به عرض حضرات مسئول رساند که سوای هزینه های گزاف خرید آنتن، کابل و تهیه میله های بلند که بر گردن مردم، در این شرایط سخت اقتصادی نهاده شده پیش بینی تندبادهای گاه و بیگاه و رعد و برق های شدید را نکرده اند که ممکن است در آینده خطراتی دستگاه های تلویزیون را تهدید و موجب خسرانی گردد که هیچ کسی مسئولیت آن را نمی پذیرد.


در عصر تکنولوژی و قرن ۲۱ که توسعه خدمات و افزایش امکانات جهت رفاه بیشتر مردم یک اصل اساسی و یک امر بدیهی است گرفتن حداقل ها از آنها پذیرفتنی نبوده و مردم در برابر آن سکوت نخواهند کرد.


لذا از نماینده مردم در مجلس، نماینده ولی فقیه در شهرستان، فرماندار، استاندار و دادستان انتظار است به موضوع ورود کرده و از این ظلم آشکار جلوگیری به عمل آورند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار