کد خبر: ۹۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 14 September 2015
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: روسای جدید کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر رشت با رأی اکثریت اعضا انتخاب می‌شوند.

به گزرش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی رفیعی‌نوده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم انتخاب روسای کمیسیون‌های شورا اظهار کرد: روسای کمیسیون‌ها با پیشنهاد بنده و رأی اعضای شورا انتخاب می‌شوند که به دلیل لغو جلسه شورا این موضوع به جلسه بعد موکول می‌شود.

وی با بیان اینکه روسای کمیسیون‌ها را براساس تخصص پیشنهاد می‌دهم، افزود: برخی اعضای شورا ترجیح می‌دهند روسای کمیسیون‌ها مانند دوره قبل انتخاب شوند که این امر بستگی به رأی تمام اعضا دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: هیئت رئیسه جدید شورای شهر رشت با رأی اکثریت اعضای شورا انتخاب شد و روسای کمیسیون‌ها نیز با رأی اکثریت اعضا انتخاب می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه نشست مذکور لغو جلسه علنی شورا توسط برخی از اعضای شورا را حرکت توهین‌آمیز به مردم دانست و گفت: برخی از اعضای شورا نباید به گونه‌ای رفتار کنند که به شعور مردم توهین شود.

محمود باقری‌خطیبانی با بیان اینکه اعضای شورایی که منتخب مردم بودند با اکثریت آرا هیئت رئیسه جدید را انتخاب کردند، تصریح کرد: نادیده گرفتن هئیت رئیسه منتخب اعضای شورا اهانت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه حدود یک ماه است جلسات شورای اسلامی رشت برگزار نشده، اظهار کرد: آخرین جلسه شورای شهر رشت در رور 25 ماه گذشته برگزار شد و پس از آن تاکنون جلسه‌ای برگزار نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر با تصریح بر اینکه صندلی ریاست شورا یک جایگاه برای خدمت است، خاطرنشان کرد: رئیس شورا بدون رأی اکثریت قدرت ندارد.

وی در ادامه با اشاره به معوقات شهرداری رشت یادآور شد: شهرداری رشت حدود 4 میلیارد‌ تومان به پرسنل بدهکار است و هر روز شرایط مالی شهرداری بحرانی‌تر می‌شود.

باقری‌خطیبانی شورا را به معنای بهره‌گیری از خرد جمعی دانست و متذکر شد: همه باید تابع نظر اکثریت باشند و برای منافع مردم تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار