کد خبر: ۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 02 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از رسا، قدرت الله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی و نخستین یادواره شهدای امور تربیتی استان،طی سخنانی اظهار داشت: در هزاره سوم پرداختن به مسائل اخلاقی و تربیتی به سه دلیل پیشرفت صنایع و تکنولوژی، انفجار اطلاعات و حاکمیت مطلق علم و دانش بسیار ضروری است.

وی با بیان این که ناهجاری های اخلاقی و تربیتی در دنیای تکنولوژیک بسیار سریع رشد می یابد، تصریح کرد: برای ایجاد آرامش خاطر دانش آموزان باید بیش از پیش بر امور تربیتی توجه شود.

قاسمی با اذعان به چالش های زندگی امروزی، افزود: امروز مدارک عالی زیاد شده است اما درک عمومی کاهش یافته است؛ بیشتر می خوانیم اما کمتر می فهمیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دین و آموزه های آن بهترین ابزار امور تربیتی است چراکه بیشتر مشکلات ناشی از کمرنگ شدن خدا در زندگی بشر است.

قاسمی افزود: احساس ارزشمندی و ارضای عاطفی دانش آموزان با گوش فرا دادن به سخنان آنها دو اصل مهم در امور تربیتی است که باید مد نظر مربیان قرار گیرد.

وی با بیان این که همه فعالیت های تشکیلاتی، مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش برای ایجاد احساس رضایت مندی در دانش آموزان است، اظهار داشت: توجه به امر نماز باید در اولویت امور مربیان تربیتی مدارس استان قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای امور تربیتی و مربیان امور تربیتی آذربایجان غربی تجلیل شد.

آیین گرامیداشت سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی و نخستین یادواره شهدای امور تربیتی آذربایجان غربی با حضور مربیان امور تربیتی و خانواده های شهدای امور تربیتی استان در محل سالن فرهنگ ارومیه برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار